Jrm import
2005.10.09. 15:10
San Andreas - jrmvek importlsa |
![](http://www.gtaonline.hu/images/stories/imgtool.jpg)
Mint a GTA 3 s a Vice City-hez, ugyangy a San Andreas-hoz is lehet moddingolsokat mvelni. De mi is az a moddols, moddingols? Nos, moddingolsnak nevezhet brmilyen olyan mveletet, amivel az alap „felszerelst” (mint itt a San Andreas-t) valamilyen mdon talaktjuk. A mvelet rutinosoknak mr kisujjbl trtnik, de vannak olvasink, akik jeleztk, hogy szmukra nem teljesen egyszer ez a feladat. Jelen cikkben a jrmvek beimportlsrl fogtok egy kis informcit kapni.
IMG Tool 2.0 letltse
Az albbi linkre kattintva letltheted az IMG Tool 2.0-t, vagy a letltsek rsz kztt megtallod a programot.
Elindts
A letlts utn valamilyen tmrt programmal csomagoljuk ki a .zip fjlt. Ezek utn az IMGTool.exe-re kattintva elindthatjuk a programot. Els indts utn a program okosan figyelmeztet minket, hogy a fjlokrl ksztsnk biztonsgi mentst, mieltt fellrnnk. Ezutn megjelenik a program fablaka.
Importls
A File > Open mvelettel megnyithatjuk a .img kiterjesztseket. A San Andreas moddingolshoz neknk a gta3.img fjlra van szksgnk. Jelen esetben ez, alapban az albbi helyen tallhat: C:Program FilesRockstar GamesGTA San Andreasmodelsgta3.img. Ezek utn megnylik a gta3.img tartalma. Nzzk meg a letlttt jrm kt fjljnak nevt (pl.: sabre.dff, sabre.txd). Visszatrve az IMG Tool-hoz az Edit > Find paranccsal elszr keressk meg, mint a pldban is tallhat sabre.dff file-ot. Utna a Commands > Rename paranccsal fellrhatjuk a file-t (a plda alapjn a sabre.dff file-ot, pldul sabre-old.dff nvre). Ezutn a Commands > Add mvelettel betallzhatjuk a letlttt jrm file-jt (a pldban az j sabre.dff file-t). Ha mindent jl csinltunk, ezutn lthatjuk a rgi (tnevezett) s az j file-ot. Az IMG Tool-os moddingols mvszete ebbl ll! :) Figyelem! A sikeres beimportlshoz a .dff s a .txd file-t is hozz kell adni!
Heppi End :)
Igen, ha mindent megfelelen tettnk (s a jrm fjljai is hibtlanok), akkor a vlasztott jrm mr San Andreas vrosaiban cirkl. |
|